5/03/2013

26042013 BEST DAY OF MY LIFE

J: oikeesti, tää ei oo totta, tää taitaa olla unta. Mä en vaan voi uskoo todeks että näin Justin Bieberin. nipistäkää mua.

Mentii siis torstaina jo hesaaan:

Aamu alkoi aikasin, olin jo paniikissa kun vielä muut nukku. Laitettiin kaikki valmiiks ja käveltiin hartwalille. Matkalla me jo nähtii scooterin näkönen mies ja seottiin täysin ...:D Hartwalin pihalla ootti meitä isokasa ihmisii ja oltii varmoja että oltiin jonosta menetetty hyvät pakat. Juostiin sitä alamäkee pariin otteesen ylös ja alas ja viimesen kerran jälkeen saatiin jonosta ihan tosi hyvät paikat. Tutustuttiin siinä mukaviin beliebereihin ja oltii se aamu innoissaan :3 Me käytii välillä vessassa pasilan asemalla ja saatiin palata myös paikoilleeen. Kolmelta kaikki nous ylös, en tiiä miks. kolmesta kuuteen, elämäni kylmimmät tunnit, se oli ihan kauheeta, ei voitu enää istuu koska sato kaatamalla vettä, me oltiin ihan jäässä mun kädet oli ihan valkoset ja kaikki vaan täris kylmyydestä. Kuudelta alko turvatarkastus, rynniminen huutaminen ja juokseminen, haha onneks en kaatunu. Viistoista min sisällä vielä jonossa ja päästiin permannolle.


juostiiin niin lujaa kun jaloilla pääs, permannolla meinasin kaatuu kynnyksee mut selvisin säikähdyksellä :D päästiin ihan huippu hyville paikoille! Robin alotti melkein heti, robsukka oot ihana♥ Kun robin lopetti, sekosin, aloin itkee jo siinä vaiheessa. Juteltiin siinä niitä näitä, kunnes kuulu PAM koko halli pimeni ja 10 minuutin aika laskuri lähti käyntiin. Aloin itkee kovemmin ja halasin millaa ja kiia ja viiviä. 00.00 luku jota en unoha, koko halli huus ja kilju ja aika moni varmaan myös itki. Kun se mies puhu, se tuntu ikuisuudelta, sit ku se sano sen 'believe' mä sain kylmät väreet ja itkinitkin. Kun screenit aukes, mä näin justinin. se näytti vaha nukelta ja oli ihan paikallaan. mun unelma täytty jo siinä vaiheessa, mä en vaan voi uskoo sitä todeks. Koko keikka oli ikimuistonen kaikkineen lavasteineen ja tanssioineen. Mä olin tosi pahassa shokissa, mä en ees muista sitä oliks mulla keikalla hiukset kiinni vai auki :D Mä itkin sen koko keikan ajan, ois siitä itkun määrästä riittäny koko afrikalle vettä:D





"I see many beautiful girls out there. But I've been thinking... what's beauty... without a beat?""Finland do you know how much I love you?" "It's great to be here." "How many of you have been in my concert before?" "How many of you have been here since the day one?
Näää sanat on justinin suusta, nää on jotain niin ihanaa, (Mä otin tän yhestä toisesta blogista koska en ite kuullu näistä puoliakaan :D) kun meillä oli se yllätys et piti nostaa omat laput ylös, mulla luki 'my hero', yhessä vaiheessa justin käveli siihe meijän eteen vilkas niitä lappuja ja hymyili, awawawwaw meinasin pyörtyä♥ +plus se että joku niistä taustatanssioista näytti mulle kieltä xd♥




keikan jälkeen olin enemmän vielä shokissa. itkin itkin ja itkin. Me löydettiin veera ja vilma heti, itkettii kaikki yhessä ja seottii. Sit yhtäkkii meijän vierestä kulkee iso lauma pitämäs kiinni isosta pyyhkeestä. Tajusin aika heti että se o jb heittämä pyyhe, tajusin etten siitä palaa tulisi ikinä saamaan koska niin moni siitä oli kiinni pitämässä.. Kunnes ne ensiapu tyypit oli leikkaa sitä, juoksin siihen viereen ja sanoin että ' MEILLE RIITTÄÄ YKS PALA NELJÄÄN OSAAN' en voinu uskoo silmiäni, NE ANTO MULLE VIIMESEN PALAN SIITÄ Aloin huutaa hyppii riehuu ja itkee vielä enemmän.  Mä lupasin antaa kiialle millalle ja veeralle palaset siitä myös, ja jaettiin se neljään osaan. Oon niin ilonen tosta pienestä pyyhkeenpalasesta♥ koska tiesin että se oli ollu jb kädessä♥


laatu 10+

Koko illan vielä kruunas se, että näin Lauran♥ sekä Nooran♥ ekaa kertaa molemmat, ohgaad meinasin kuolla kun sain halata noita ihania♥ (mua harmittaa etten kerenny nooran kanssa kuvaa ottamaan ikävä rakas♥) :( MUT TOIVOTAAN ET NÄHÄÄN TAAS♥ Koko kävely matka siskon luo mä itkin, itkin myös sillon ku Sisko tuli vastaan, itkin myös sillo ku äiti soitti... xd 

Lauantaina mentii yhessä kaupungille, silmät turvonneena, korvat lukossa ja kädet kipeenä ja kurkku samoin. Näin lauran vielä uudestaan♥ onneks, koska nyt ollaan juteltu kunnolla ja näin, voi kamala mikä ikävä♥ Näin myös Ninniä, Pinjaa, Emppua, Emmaa ja Sallaa♥ Ostin ite pari paitaa vaan.

oikeesti, tää koko keikka ja viikonloppu oli aivan täydellinen, mä oon vieläkin shokissa ja en vaan voi uskoo et siitä on jo VIIKKO :o voiherranjestas,  aika menee nopee :'(♥ HALUAN TAKAS!!!
ps. KIITTI KAIKKI IHANAT BELIEBERIT TEITTE SIITÄ PÄIVÄSTÄ VIELÄ UPEEMMAN♥

-don't cry because it's over, smile because it's happened ♥-

3 comments:

  1. Ääh, mua niin harmittaa etten päässy ite tonne :( Oisin varmaan myöskin itkeny valtamerellisen! Ja oot muuten ihan sairaan onnekas, kun sait palan tosta pyyhkeestä, kateellinen täällä:)
    Toivotaan vaan parasta et JB tulis uudestaan Suomeen! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. TOIVON SITÄ IHAN SAIRAASTI KANSSA<3kauhee ikävä justinii:'( Ja höh, toivotaan että ens kerralla pääsisit! : )
      -jessi

      Delete
  2. Ihana oot Jessi!!<3<3 ikävä sua :*

    ReplyDelete

Kiitos kommenteista !:)