5/03/2013

26042013 BEST DAY OF MY LIFE part2

V: Jessi kertokin jo oman tarinansa, jos mä kerron nopee mun viikonlopun
Torstai-iltana Vilman kanssa mentiin mummille yöks, ja aamulla 9 pintaan startattiin ja nokka kohti Helsinkiä! Autossa popitettiin JB ja oli itkussa pidättelemistä huhuh. Pari puhelua Jessin kanssa, hirvee jännittäminen ja pysty toteemaan "Nään tänään Justinin". Huikee fiilis heti aamuun
Helsinkiin kun päästiin, käytiin nopeesti heittämässä kamat kämpälle ja heti metrolla Kaisaniemeen wtfJB-tapahtumaan. Siellä yritettiin nähä 4 eri ihmistä mut nähtiinkö yhtäkään, no ei :D mut ei se mitään, fiilis oli korkeella, hyviä esiintyjiä ja keikka vaan lähesty
Hartwall. Puhuttiin minuuteista että nähdää Justin. Itkeskelyä, hirveetä mahakipua (jännitin niin sairaasti sitä keikkaa) ja jälleen yrityksiä nähdä tiettyjä ihmisiä.toi ukko pilas mun hienon ainoon onnistuneen kuvan avaimesta...Sitten kun laskuri pommpas ruutuun, mä hyppäsin ihan yhtä nopeesti ylös penkistä, huusin kiljuin itkin nauroin ja sitte jouduin istumaan uudelleen koska jaloista hävis tunto. Maailman sekain tunnetila.
 Siinä se tuli. Laskeutu enkelinä lavalle mun seotessa ihan täysin. Mä en oo eläissäni itkeny ja huutanu niin paljoo. En koskaan. Hartwall todellakin räjähti. En mä osaa kuvailla sitä..itkin varmaan 100 ihmisen edestä, onneks sentään näin eteeni. 
Keikan jälkeen näin Millaa, Jessiä, Kiiaa, Nooraa ja Viiviä, itkeminen jatku ja sain palan JBn pyyhettä, JOLLA SE PYYHKI OMAA IHANAA NAAMANSA LAVALLA!!! oon kiitollisuudenvelassa jessille koko lopun ikääni♥ Uneton yö tyhjyyden tunne, asdfghjklö
Näin mun Sallaa. Mun rakasta Sallaa, oon oottanu tän ihanuuden näkemistä niin paljon ja niin pitkään. Rakastan sua♥

26.04.2013 BEST DAY OF MY LIFE♥♥

1 comment:

Kiitos kommenteista !:)