3/14/2013

Haaste

Kiitos Maria!

"Haasteen tarkoitus on löytää uusi blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa. 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa. 5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 6. Ei takaisin haastamista."

11 asiaa meistä:

Jessi
1. Haluun kovasti pitkät hiukset, mutta nää ei kasva..
2. En voi olla rakastamatta Justinia, vaikka koko ihmistää en oo nähny se on tuonu mun elämää paljon hyvää♥
3. en malta oottaa meijän laiva reissua♥
4. mä haluun kesän just nyt
5. tykkään käyttää paljon kuvia, esim kik keskusteluissa. troll face kuvat on parhaita B)
6. rakastan musiikkia, mä kuuntelen paljon erilaista!(:
7. mä löysin vähä aikaa sitten mun kuulokeet patterin välistä, ne oli ollu kolme viikko siellä XD
8. mä rakastan matelia eläimiä, käärmeet ja liskot♥ ah nam
9. mun hiukset ei pysy suorana koskaan koko päivää, okei ne pysyy yleensä vain kolme tuntii ja ne on taas kiharalla, asd
10. mä taidan olla puhelin-riippuvainen. mä en voi olla esim koneella jos mun puhelin ei oo vieressä
11. mä katon aina jääkaappin jos mulla ei oo tekemistä, vaikka tiedän ettei siellä ole mitää hyvää nii katson silti:D

Veera 
1. Rakastan hajuvesiä ja omistanki pari, mut unohan välillä aamusin laittaa hehe
2. Haluisin pitkät hiukset
3. ^Ja haluisin osata laittaa niitä muutenki ku vaa ponnarille lol
4. Operaatio-Rantakuntoon 2013 meneillään, toivotaa et onnistuu
5. iihhihi 28.3. LAIVALLE jessin kaa pus ♥
6. Haluisin tehä blogiin videoita, ja haluisin oppii käyttää jtn videonmukkausohjelmaa
7. Mä haluun paljon kaikkee niinku voitte huomata..^
8. Rakastan Step up ♥ osaisimpa mäki tanssii sillein
9. Kun mulla on tylsää, mä syön..
10. En tykkää puhuu puheimessa, viestittely on paljon kivempaa
11. Toivoisin et JBn keikalla näkisin jotain tyyppejä, sellasii jotka tunnen (esim. bloggaajia ja face-ryhmästä). Ois siistiä :)

     Marian kysymykset:

Jessi 
1.miten kuvailisit tyyliäsi?
-aika perus varmaan, tykkään paljon mekoista ja sellasista siisteistä vaateista, u know. mutta hölläily vaatteet on myös ihania♥
2.parhaat ystäväsi?
-milalkiiaveeratiiaida (: +muut rakkaudet esim vilmasalla ääh näitä on paljon, mut parhaat kaverit on ollu jo pitkää nämä ensimmäiset.
3.suklaa-vai vanilijajäätelö?
-hmm molemmat!
4.svea- vai whitemoment-merkkinen pipo?
-kumpikin käy, mutta ehkä wm:)
5.jos saisit olla päivän poika, mitä tekisit ensimmäisenä
-hmm, en tiiä xd
6.suurin unelmasi?
- tavata Justin Bieber kasvotusten ja sanoa sille 'i love u' ja ottaa kuva;) ja tottakai lottovoitot ja kaikki ihanat♥
7.jos sinun olisi pakko muuttaa joku asia vartalostasi, mikä se olisi?
-joitan pieniä yksityis kohtia, esim hampaat ym
8.hammashymy vai suukiinni-hymy?
- molemmat on ihanii, mut ite tykkään hymyillä suu kiinni
9.jos saisit sisustaa huoneesi/ asuntosi uudestaan, millainen siitä tulisi ?
-valkoinen! ja kaikkii ihanaa
10.paras suunnitelmasi kesälle 2013?
-mökkireissut, niemi, kaikki! ei oo tavallaa mitään yhtäparasta 
11.kumman tilanteista ottaisit; pulkkamäessä auringonpaisteessa ystävien kanssa ja eväät mukana vai ystävien kanssa grillausta ja kruisailua lämpimässä kesäyössä ?
-grillausta ja kruisailua!

Veera 
1.miten kuvailisit tyyliäsi?
-Normaali ja aika tylsä. Mulla ei oo värikkäitä vaatteita enkä oikei osaa käyttää korujakaa. Et massan mukana sanotaanko näin
2.parhaat ystäväsi?
- Jessi Kiia Milla Tia Ida Vilma Salla ja sit on paljon ystävii (:
3.suklaa-vai vanilijajäätelö?
-vanilja
4.svea- vai whitemoment-merkkinen pipo?
-whitemoment
5.jos saisit olla päivän poika, mitä tekisit ensimmäisenä
-leikkaisin ne WHIP-hiukset ja heiluttelisin niitä ;) ja testaisin onko se housujen roikottamine nii hienoo..
6.suurin unelmasi?
-olla rikas sillei et ei tarvii miettii mihi rahaa käyttää, tavata JB kasvotuste, ja asua ulkomailla +paaaljon muuta
7.jos sinun olisi pakko muuttaa joku asia vartalostasi, mikä se olisi?
-maha & reidet
8.hammashymy vai suukiinni-hymy?
-hammas :3
9.jos saisit sisustaa huoneesi/ asuntosi uudestaan, millainen siitä tulisi ?
-hieno ;)
10.paras suunnitelmasi kesälle 2013?
-en oo viel hirmusesti suunnitellu, mut eiköhä mökkireissut tytsyjen kaa :)
11.kumman tilanteista ottaisit; pulkkamäessä auringonpaisteessa ystävien kanssa ja eväät mukana vai ystävien kanssa grillausta ja kruisailua lämpimässä kesäyössä ?
- Grilliä ja kesäyö ♥
11 kysmystä teille:
1. Paljon rahaa käytät noin kuukaudessa?
2. jos saisit 1000 euroa, mitä tekisit ensimmäiseksi?
3. kesä, kevät, syksy vai talvi? miksi?
4. minna haluaisit matkustaa?
5. 10 lempi biisiä, mitkä tuo paljon muistoja?
6. mikä on tällä hetkellä puhelimesi taustakuva? Miksi juuri tämä?
7. Oletko aamuvirkku?
8. Onko sinulla enemmän ystäviä vai kavereita?
9. Jos pitäisi nimetä yksi paras piirre itsessäsi, mikä se olisi ? Entä huonoin?
10. Millä kuljet yleensä kouluun?
11. Mansikat vai vadelmat?

Me haastetaan:

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommenteista !:)