1/07/2013

Haaste


"Kiitä haasteen antajaa.
Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle.
Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta.
Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi."

Kiitos haasteesta Kepan blogille!

Haasteen saavat:



Veera:
1. En pystyis elää ilman huulirasvaa
2. Mä rakastan ja vihaan talvee. Rakastan joulua ja lumisia kuvia ja pulkkamäessä käymistä sekä joulua 
ja uuttavuotta, mut vihaan sitä pimeyttä ja kylmyyttä ja koulussa ennen joulua olevia kokeita. 
3. Musta on kivaa tutustua uusiin ihmisiin, mutta oon huono tekemään alotetta. Toisen pitää olla siis aika 
sosiaalinen persoona.
4. Mulla on yksi lemmikki, kani.
5. Rakastan valokuvaamista, ja jeeee mulla alkaa nyt koulussa valokuvauksen lyhytkurssi! Toivottavasti siit ois
hyötyä..:)
6. Mun ystäväpiiri on mulle tosi tärkee ja ollaan tosi läheisiä :) Mulla on myös paljon kavereita
7. Yritän epätoivosesti kasvattaa mun hiuksia
8. Tykkään piirrustella kaikkee, vaikkakaan en kyl menis kehuu mun piirrustustaitoja :D 


Jessi:
1. en vois lää ilman mun puhelinta, ok voin sanoo oon todellinen puhkuriippuvainen
2. tykkään sekä talvesta ja kesästä, kesästä enemmän koska ei oo kouluu ja on lämmin!
3. mulla on läheiset välit mun perheeseen
4. rakastan yliyli kaiken JB!♥
5. mulla on kolme lemmikkii, geggo, koira ja käärme
6. oon huono enkus, lol
7. tykkään uida hirmusesti
8. ilman kavereita ja ystäviä ei vois elää, mulle ystävät on tosi tärkeitä.:)

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommenteista !:)