11/26/2012

Who says you're not beautiful, who says?

J: Eli moi vaan kaikki:) Mä nyt ajattelin tehä tälläsen 'minä' postauksen teille:)

Mun nimi siis on Jessi, oon neljätoista ja asun täällä varkaudes. Käyn kasiluokkaa. Mulla on kolme lemmikkii, käärme,geggo ja koira. Mä omistan canon 550D ja samsung galaxy s +. Mun perheeseen kuuluu äiti, iskä, kolme isosiskoo ja yks isoveli, oon perheen pienin. Kaikki sisarukset asuu jo muualla. Oon jo neljälle täti :D Mun äiti ja iskä on eronnu eli tavallaan asun kahessa paikassa.Mutta molemmat asuu varkaudessa:)


Oon true belieber ja meenkin kattoo huhtikuussa jb seisomapaikoille:)
JB♥

Oon tällänen ilopilleri, liikun tavallaan aika paljon, en malta olla kotona. Harrasta Tanssia 3h viikossa. sitä on tullu harrastettuu kohta 11 vuotta:) laskettelen talvella myös. Rakastan kesää! Kaverit on kaikki kaikessa. Mulla on 5 parasta ystävää ja pari hyvää kaveria ja paaljon kavereita:)

Mun ja veeran kaveri suhde on lähteny sillee aika jännästi käyntii. Oltii samalla alaasteella, me vihattiin toisiamme, ei me ees moikattu jos nähtii kaupungilla tai muutavastaavaa. Yläasteelle kun päästiin, mut Millan, Tiiat ja Kiiat erotettii ja laitettettii eriluokalle. Kiia ja Milla pääsi Idan ja Veeran kanssa. Alku menikin samoissa kaveripiireissä ja näin. Mä en ees muista sitä aikaa ku oltii Idan ja Veeran kaa vapaajalla ekakertaa, mut onneks nii kuitenkin tapahtu koska Veerasta ja Idasta on tullu mulle ihan sairaan läheisii! En vois elää ilman niitä nyt!;) Meillä kaikilla on paljon yhtesitä, esimerkkinä tanssi ja valokuvaaminen.
eli onneks näin tapahtu!
 
Oon brune ja mulla on semi pitkät hiukset. Oon noi 165cm pitkä.
Mulla on napakoru. Tykkään jääkiekosta. JYP♥ Olin kattoo pronssiotteluu vippaikoilta (harmivaaetsuomihävis..)
Instagram löytyy; jessiiw
Voi ottaa yhteyttä kikissäkin; jezziw
Siinäpä tais olla kaikki oleellinen saa kysyä jos jäi puuttumaan jotain:)


3 comments:

Kiitos kommenteista !:)